شرایط ارسال کالا

حمل و نقل

روشالند با شرایط ارسال سریع‌ و پرداخت آنلاین ، لذت خریدی متفاوت را برای شما فراهم می کند. در حال حاضر طرح تحویل 1 تا 6 روزکاری در  همه شهرهای ایران بسته به شرایط جوی فعال شده است.

 

 کاربران گرامی توجه داشته باشید:

کالاهای نظیر لوازم خانگی برقی (تلویزیون و کولر گازی و…) که در این سایت موجود میباشد. توسط تیم روشالند قبل از ارسال بررسی و بعد از اطمینان از سالم بودن کالا ارسال میشوند. البته (به جز کالا ها و مواردی که شرط پلمپ بودن کالا توسط شرکت گارانتی قید و تعیین شده و باید در حضور نماینده خود شرکت کالا از بسته بندی و پلمپ خارج شود )

**در این شرایط این کالاها به صورت آکبند تحویل مشتری داده نخواهد شد**

 

اقلامی که آکبند و با پلمپ شرکت سازنده ارسال میشوند:

**گوشی موبایل

**لوازم جانبی موبایل

**قطعات کامپیوتر

**شبکه و تجهیزات ذخیره سازی

**کالاهای سوپرمارکتی

 

روشهای ارسال کالا خریداری شده توسط مشتریان:

روش اول ارسال با پیک روشا

کالاهای سنگین نظیر تلویزیون، کولر گازی، ماشین لباسشویی ، ظرفشویی و … با استفاده از پیک اختصاصی روشالند و در اسرع وقت ارسال میشوند.

در این شیوه ارسال، مشتریان روشالند تنها با پرداخت مبلغ هزینه حمل کالا به عنوان بیعانه و سپس ارسال و در نهایت هزینه سفارش خود را بعد از تحویل سالم کالا پرداخت می کنند.

 

مزایا:

_ تست کالا در منزل

_پرداخت پول در محل ( غیر از هزینه حمل آن که پیش پرداخت است)

_ارسال سریع 24 ساعته (فعلا شامل شهر تهران و کرج میباشد)

_درب منزل تحویل داده می شود.

_امکان هماهنگی و پیگیری با پیک به صورت تلفنی.

 

**در صورت وجود هر گونه مشکل با پشتیبانی سایت روشالند در در تماس باشید.**

***اطلاعیه: مشتریان گرامی لطفا هنگام تحویل کالا از سلامت فیزیکی کالا اطمینان حاصل نمائید بعد از تحویل کالا  فروشگاه روشالند هیچ گونه مسئولیتی در برابر مشکلات فیزیکی کالا ها ندارد.***

 

 

روش دوم ارسال از طریق پست

در حال حاضر همه کالاهای سبک نظیر موبایل، لوازم خانگی کوچک ، لوازم جانبی موبایل و… با استفاده از سرویس پست به سراسر کشور ارسال میشوند.

 

زمان تقریبی تحویل سفارش ارسالی از طریق پست بسته به محدوده جغرافیایی شما، شرایط آب و هوایی ، روز های تعطیل و …  از زمان تحویل به اداره پست بین 2 تا 5 روز کاری است.

 

در مناسبت‌های خاص و روزهای پایانی سال سفارش‌‏های ارسالی از طریق پست، ممکن است به دلیل وجود ترافیک در سرویس‌‏های پستی با کمی تاخیر به دست مشتریان برسد.

 

توجه داشته باشید باید اطلاعات آدرس تحویل را به درستی وارد نماید در غیر این صورت کالای خریداری شده ارسال نمیگردد.

 

برای کسب اطلاع از روند لحظه به لحظه ارسال مرسوله تا زمان دریافت آن می توانید مرسوله خود را از طریق سایت شرکت پست به آدرس زیر رهگیری نمایید:

http://tntsearch.post.ir