قوانین تحویل کالا به مشتریان :

1-کاربر موظف است در هنگام دریافت کالا از پیک روشالند یا مامور پست بسته خود را از نظر ظاهری بررسی نماید و در صورت وجود آسیب فیزیکی از دریافت بسته خودداری نماید.

 

2-مشتریان عزیز توجه داشته باشید که در هنگام تحویل گرفتن سفارش خود، کالا را از تمام جنبه های ظاهری بررسی و فقط صورتیکه کالا فاقد هر گونه ایراد ظاهری بود، تحویل بگیرید.

توجه کنید وقتی که ظاهر کالا را تایید و تحویل گرفتید ، فروشگاه روشالند دیگر مسئولیتی در قبال مشکلات و ایرادات ظاهری کالا نخواهد داشت.

 

3- کالاهایی که در رسید تحویل آنها قید گردیده است که نباید از بسته بندی خارج گردند، از بند 2 مستثنی می باشد و مشتریان صرفاً می بایست سلامت بسته بندی کالا را بررسی نمایند.

 

در این گونه موارد، باز کردن و راه اندازی کالا صرفا” باید توسط کارشناسان شرکت ارائه دهنده خدمات گارانتی صورت پذیرد، در غیر اینصورت دستگاه از گارانتی خارج شده و مسئولیت مشکلات احتمالی بر عهده مشتری میباشد.

 

4- چنانچه بسته بندی کالای دریافتی شما دارای مشکل یا ایراد ظاهری بود و نشان از ضربه خوردگی یا مشکلات احتمالی داشته باشد، مشتری باید از تحویل گرفتن آن خودداری نماید و موضوع را بلافاصله به فروشگاه اعلام نماید.

 

5- در زمان ارسال کالا توسط شرکت پست و یا باربری، مشتریان محترم موظف هستند در حضور مامور پستی و قبل از امضاء رسید تحویل کالا، از سلامت بسته بندی و سلامت ظاهری کالا مطمئن گردد.

 

توجه داشته باشید در صورتیکه کالا از نظر بسته بندی و یا سلامت ظاهری دارای ایراد باشد، ضمن تحویل نگرفتن، بلافاصله موضوع را به فروشگاه اطلاع دهند.

توجه کنید که اگر مشتری بدون بررسی سلامت ظاهری، رسید پستی یا باربری (به منزله دریافت کالا بصورت صحیح و سالم) را امضاء نماید، دیگر حق اعتراضی در مورد سلامت ظاهری کالا نخواهد داشت.

در ضمن در این مورد پرداخت خسارت بر عهده شرکت پست یا باربری بوده و فروشگاه روشالند صرفا سعی می کند پیگیری هایی بصورت موازی برای دریافت سریعتر خسارت مشتری انجام دهد.

 

6-در هنگام تحویل سفارشاتی که پرداخت آنها آنلاین بوده است، ارائه کارت ملی مطابق با نام فرد سفارش دهنده، اجباری است.

چنانچه فردی که کالا را سفارش داده و پرداخت آن را بصورت آنلاین انجام داده، تمایل داشته باشد کالا تحویل فرد دیگری گردد، باید از طریق پنل، ایمیل یا پیامک، نام فرد تحویل گیرنده را به فروشگاه اعلام نماید، در غیر اینصورت فروشگاه کالا را تحویل نداده و در این موارد هزینه ارسال مجدد بر عهده مشتری خواهد بود.

 

7- طبق قوانین فروشگاه، چنانچه سفارش مشتریان پرداخت در محل میباشد ، قبل از تحویل کالا ابتدا باید وجه فاکتور را تسویه و سپس کالا تحویل بگیرند.

پس از پرداخت وجه فاکتور، مشتری در حضور نماینده فروشگاه کالای خود را از نظر سلامت ظاهری بررسی و سپس رسید تحویل ظاهری کالا را امضاء نماید.

 

8-  تحویل کلیه سفارش ها درب ورودی ساختمان میباشد.